Ειλικρινής επαφή με τον κόσμο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

« Εάν μπορούσα να απομονώσω ένα στοιχείο της πολιτικής και να το “βαφτίσω” αγαπημένο αυτό θα ήταν σίγουρα η ειλικρινής επαφή με τον κόσμο. Περπατάω κάθε μέρα σε όλο το Νομό Μαγνησίας και συναντάω παντού ανθρώπους που έχουν ταλαιπωρηθεί τα τελευταία χρόνια, ανθρώπους που η καταστροφική κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τους απαξίωσε. Ανθρώπους πληγωμένους από την πολιτική, τις ψεύτικες υποσχέσεις και τις κωλοτούμπες του κ.Τσίπρα. Και όμως με υποδέχονται με το χαμόγελο στα χείλη και μπόλικη ελπίδα στο βλέμμα. Ελπίδα ότι ενωμένοι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Είναι συγκινητικό το πόσο έτοιμη είναι η Μαγνησία μας να γυρίσει σελίδα. Η Μαγνησία μας που μπορεί και αξίζει καλύτερα αλλά που δεν πρόκειται να συγχωρέσει λάθη στο μέλλον και θέλει επιτέλους η πολιτική ευθύνη στον τόπο μας να έχει ονοματεπώνυμο. Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας, συνεχίζουμε» είναι το μήνυμα που στέλνει η υποψήφια βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κατερίνα Πατσογιάννη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.