Μια ισχνή μείωση καταγράφεται στο σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης, σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα στοιχεία του Μητρώου Ανθρωπίνου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου. Συγκεκριμένα για τον Ιούλιο του 2016, οι τακτικοί δημόσιοι υπάλληλοι ανέρχονται σε 564.819 εργαζόμενους, καταγράφοντας μείωση κατά 96 υπαλλήλους συγκριτικά με το αντίστοιχο σύνολο του Ιουνίου. Τον Απρίλιο, το τακτικό προσωπικό του δημοσίου ανέρχόταν σε 566.350 υπαλλήλους. Τον περασμένο Μάρτιο το αντίστοιχο συνόλου των υπαλλήλων ανερχόταν σε 566.647 εργαζόμενους. Mόλις 241 εργαζόμενους λιγότερο, δηλαδή συγκριτικά με τον Φεβρουάριο του 2016 (566.888). «Οι υπάλληλοι στο υπουργείο οικονομίας, ανάπτυξης τουρισμού είναι τρις φορές λιγότεροι από του υπουργείου πολιτισμού –αθλητισμού. Μετά απορούμε γιατί είμαστε κράτος για τα <<πανηγύρια>>. Φάτε πολιτισμό(;) ..Πόσοι ΄χουν χωθεί εκεί με αξιοκρατία;» σχολίαζε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Θεολόγος Διαμαντένιας.
Είμαστε για τα «πανηγύρια»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































