«Ήρθε η πρώτη νίκη»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Μετά τις μαζικές αντιδράσεις των εργαζομένων και την αλληλεγγύη της κοινωνίας για τις αλλαγές που περιέχονταν στο προσχέδιο νόμου για το ΚΕΘΕΑ, ήρθε η πρώτη νίκη με την απόσυρση του από την Κυβέρνηση ΝΔ. Διορία δύο μηνών στους εργαζόμενους να καταθέσουν τις προτάσεις τους και να υπάρξει διαβούλευση που τελικά δεν είχε γίνει ποτέ το προηγούμενο διάστημα για το “τέλειο νομοσχέδιο” όπως ευαγγελιζόταν η ΝΔ» έλεγε η βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Κατερίνα Παπανάτσιου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.