«Σημερινό ξύπνημα στις 03:15 από την έντονη δυσοσμία και τον πόνο στο λαιμό. Έκλεισα όλα τα παράθυρα. Και τα μάτια, όχι για να ξανακοιμηθώ, αλλά να ξανασκεφτώ πού να στείλω το παιδί μου να ζήσει μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα των μετρήσεων, αυτών που θα γίνουν αν και όταν εγκατασταθούν οι μετρητές. Γιατί ως τότε και το εργοστάσιο και όλοι θα καίνε κανονικά για να μετράνε οι μετρητές. Και τα πλοία με τα τοξικά φορτία θα έρχονται και θα φεύγουν μαζί με τις ημέρες μας… και όλοι θα υποκρίνονται ότι εργάζονται επιστημονικά, πολιτικά και συντεταγμένα για να βρεθεί ο ρυπαντής» τονίζει η συμπολίτισσα, κ. Βάσω Νάκου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































