«Όλες οι συναντήσεις που γίνονται μεταξύ ανθρώπων που μπορεί να έχουν κοινούς προβληματισμούς, που ψάχνουν να βρουν ένα κοινό τόπο συζήτησης ενδιαφέρουσες είναι πάντα. Ίσως να δόθηκε παραπάνω έμφαση σε μια ομάδα ανθρώπων που συζητάνε. Η συζήτηση γίνεται ωστόσο. Το να συζητάνε οι πολίτες είναι καλό πράγμα. Το θέμα είναι αν οι πολίτες αυτοί που συζητάνε μπορούν να αθροίσουν την παρέα αυτή και να γίνεται μια εποικοδομητικότερη συζήτηση και να ανοίγει μέσα στην κοινωνία, αν οι προβληματισμοί είναι κοινοί. Αυτή όλη η προσπάθεια είναι προς το παρόν ένα φόρουμ, δεν έχει τα χαρακτηριστικά μιας αυτοδιοικητικής κίνησης. Η πόλη έχει προβλήματα. Κακά τα ψέματα. Και τα περισσότερο απ’ αυτά δυστυχώς τα βρίσκουμε παραμελημένα» διευκρίνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο πρώην πρόεδρος Ε.Ε. του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας, κ. Απόστολος Παπαδούλης, μετά και την συνάντηση που έγινε και χαρακτηρίστηκε ως μια νέα αυτοδιοικητική παράταξη, που θα κατέρθει στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
Καλό πράγμα να συζητάνε οι πολίτες
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































