«Κανείς δήμαρχος δεν είναι μόνιμος»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Κανείς Δήμαρχος δεν είναι ΜΟΝΙΜΟΣ. Συνήθως η ιστορία του Βόλου δείχνει ότι το πολύ 2 θητείες (για τους άριστους) και μετά είτε καταψηφίζονται, είτε αποχωρούν. Έπειτα κάνεις ταμείο και σου περισσεύουν οι «Συκοφάντες» και τα «Φερέφωνα» που δεν ξέρουν πως να κρυφτούν από την χλεύη των πολιτών. Αυτό είναι το μοναδικό τους κέρδος που αποκομίζουν και δικαίως τους ανήκει εφ’ όρου ζωής. Καθείς εφ’ ω ετάχθη» ανέφερε το μέλος της διοικούσας επιτροπής του ΤΕΕ Μαγνησίας, κ. Μιχάλης Μπαλαρούτσος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.