Στην Αθήνα βρίσκεται ο δήμαρχος Ζαγοράς- Μουρεσίου, κ. Κουτσάφτης, προκειμένου να προωθήσει στα αρμόδια υπουργεία τα προβλήματα της περιοχής, που αφορούν κυρίως στα έργα που γίνονται, μετά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από τις καταστροφικές πλημμύρες. Όπως έλεγε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 «Καταφέραμε και περάσαμε το καλοκαίρι με τις λιτότερες δυνατές απώλειες. Καταφέραμε να επουλώσουμε τις πληγές, δεν είχαμε θέματα με το νερό, είχαμε πάρα πολύ κόσμο που πιστεύω να ευχαριστήθηκε, ενώ πολλοί λίγοι κατάλαβαν το τι ζημιά είχε υποστεί δυο- τρεις μήνες πριν ο δήμος μας. Αυτό πάει, πέρασε. Τώρα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα πράγματα εκ βάθρων».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































