Σοβαρές καταγγελίες κατά της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας και του κ. Ηλία Τσέλιγκα έκανε το περασμένο Σάββατο η δημοτική σύμβουλος Βόλου Φωτεινή Κοκκινάκη, κάνοντας λόγο για κωλυσιεργία στην έκδοση αποφάσεων, ενώ καταφέρθηκε επίσης και κατά της Αστυνομίας η οποία όπως είπε προστατεύει ένα συγκεκριμένο άτομο, ενώ σε ότι αφορά τη δικαιοσύνη ότι λειτουργεί υπό το κράτος εκφοβισμών και τραμπουκισμών. Ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς, όπως επίσης και ο Γ.Γ. του υπουργείου Εσωτερικών κ. Πουλάκης, που άκουσαν με προσοχή την δημοτική σύμβουλο δεν τοποθετήθηκαν επί του θέματος, ωστόσο όλοι πήραν τα μηνύματά τους ότι πλέον κάτι πρέπει να γίνει στο Βόλο. “Έχουμε φτάσει στα όριά μας” τόνισε χαρακτηριστικά η κ. Κοκκινάκη.
Δείτε εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=G1Dgvp5-3LI



































