Με κινητοποίηση στις 15 Δεκεμβρίου απαντούν οι μεγαλύτερες ενώσεις συνταξιούχων στις εξαγγελίες του πρωθυπουργού κάνοντας λόγο για «ψίχουλα» και για «στάχτη στα μάτια». Όπως ανέφερε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 ο εκπρόσωπος του συλλόγου συνταξιούχων ΤΕΒΕ-ΤΣΑ, κ. Κώστας Λαούδης « Είναι λυπηρό επαγγελματίες που έχουν αγωνιστεί κάτω από σκληρές συνθήκες για πάνω από πενήντα χρόνια να έχουν φτάσει στην κατάντια να μην πω να ψάχνουν στα σκουπίδια, γιατί υπάρχουν και αυτοί, να μην μπορούν να δώσουν όμως ένα χαρτζιλίκι στα εγγόνια τους, να είναι άρρωστοι και να μην τολμούν να πάνε σε γιατρό, να μην μπορούν να πάρουν τα φάρμακα τους. Είναι πράγματα που σε κάνουν όχι μόνο να λυπάσαι, αλλά να κλαις. Δεν ιδρώνει κανένας. Βέβαια, πρέπει να λυπόμαστε και για τους εαυτούς μας γιατί πέρα ότι είμαστε συνυπαίτιοι με τις πράξεις μας, συνεχίζουμε να κινούμαστε έτσι, γιατί η αδιαφορία μας είναι το χαρακτηριστικό του Έλληνα».
Κατάντια για τους συνταξιούχους
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































