« Κάτι δεν λειτουργεί καλά στην Αποκεντρωμένη, με ευθύνη του γραμματέα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το γεγονός ότι ακόμη περιμένουν την απάντηση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην επιστολή που είχαν αποστείλει οι 12 δημοτικοί σύμβουλοι καταγγέλλοντας την συμπεριφορά της δημοτικής αρχής Μπέου απέναντί τους, ανέφερε, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, η κ. Φωτεινή Κοκκινάκη. Όπως τόνισε « Συνεχίζουμε να μην παριστάμεθα στο δημοτικό συμβούλιο, έτσι ώστε αν δεν κάνει αυτά που πρέπει η Αποκεντρωμένη, σε σχέση με τη διαδικασία λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου, εμείς να είμαστε παρόντες στην κοινωνία, θα ενημερώνουμε για τα τεκταινόμενα στο δημοτικό συμβούλιο, αλλά δεν θα συμμετέχουμε σε ένα συμβούλιο παρωδία. Ένα συμβούλιο, όπου αποφασίζει και διατάζει η δημοτική αρχή. Η Αποκεντρωμένη θα έπρεπε ήδη να έχει απαντήσει. Οφείλει να απαντήσει, όταν ένα δημοτικό συμβούλιο δεν λειτουργεί. Δεν μιλάμε για ένα συμβούλιο ενός χωριού, είναι ένα συμβούλιο σε μια από τις μεγαλύτερους δήμους της Ελλάδας. Κάτι δεν λειτουργεί καλά στην Αποκεντρωμένη, με ευθύνη του γενικού γραμματέα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.