Κοινωνικό αγαθό το νερό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το νερό είναι κοινωνικό αγαθό όχι εμπόρευμα, είναι ο τίτλος της εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σάββατο, στις 6:30μμ, στο Στέκι Μεταναστών – Χώρο Κινημάτων , με σκοπό να συμβάλει στην ενημέρωση και το διάλογο για το νερό. Όπως έλεγε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Νίκος Κανελλής «Μια εκδήλωση που θέλει να συμβάλλει στην ενημέρωση και το διάλογο για το τι παίζεται με το νερό στο Βόλο, την Ελλάδα και το εξωτερικό. Θέλει να συμβάλει όμως και στη συσπείρωση απέναντι στην καταστολή που έχει ξεκινήσει το σύστημα ενάντια σε όσους αντιστέκονται. Στο Βόλο δικάζεται στις 31/10 αγωνιστής από την Κίνηση Πολιτών ενώ στην Ιρλανδία έχουν ξεκινήσει οι δίκες των 23 αγωνιστών της Jobstown».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.