«Η δημοτική αρχή, βάζει λεφτά από το ταμείο του δήμου, επενδύσει σε ένα έργο, το οποίο δεν ξέρουμε αν θα αποδώσει αύριο ή αν θα βάζει το δήμο μέσα και θα επιβαρύνει τους πολίτες με τη λειτουργία του. Κατά τη γνώμη μου, είναι εντελώς λάθος αυτή η επένδυση που κάνει ο δήμος, βάζοντας λεφτά για να κατασκευαστεί το έργο, όταν δεν υπάρχει επενδυτικό, ιδιωτικό ενδιαφέρον. Εγωιστικά η δημοτική αρχή Μπέου λέει ότι θα επενδύσει, ότι έχει μαζέψει λεφτά. Ναι, έχει μαζέψει λεφτά από τους δημότες και πάει να επενδύσει σε ένα έργο το οποίο δεν θα έχει καμία απόδοση ή θα επιβαρύνει τους δημότες; Χωρίς μια μελέτη βιωσιμότητας να δούμε τι ανάγκες υπάρχουν;» αναρωτιόταν ο πρώην αντιδήμαρχος Βόλου, κ. Ηλίας Ξηρακιάς, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, με αφορμή την κίνηση της δημοτικής αρχής να συνεχίσει και να ολοκληρώσει την κατασκευή του παρκινγκ στην Φιλελλήνων.
«Λάθος η επένδυση που κάνει ο δήμος»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































