Σε δίκη πηγαίνει ο δήμαρχος της Πάτρας, Κώστας Πελετίδης, από το Σώμα Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης με την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος. Ειδικότερα, ο Κ. Πελετίδης θα δικαστεί ως κατηγορούμενος επειδή το 2015, ενόψει των βουλευτικών εκλογών, δεν παραχώρησε χώρους στους χρυσαυγίτες για να προπαγανδίσουν τις φασιστικές τους αντιλήψεις. Επιπλέον, ο δήμαρχος Πατρέων κατηγορείται επειδή δεν έδωσε στους νεοναζί στοιχεία σχετικά με το πόσα παιδιά μεταναστών φιλοξενούνται στους παιδικούς σταθμούς του δήμου, μετά από Ερώτηση που είχαν καταθέσει στη Βουλή. «Οι αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εκτός από διοικητικά όργανα, είναι και πολιτικοί εκφραστές των τοπικών κοινωνιών τους, και μάλιστα με άμεση δημοκρατική νομιμοποίηση. Είναι λάθος να στοχοποιούνται, πολλώ δε μάλλον να ελέγχονται ποινικά, για την πολιτική τους δράση και τοποθέτηση. Όταν μάλιστα αυτή αφορά την αντίθεσή τους προς μία νεοναζιστική εγκληματική οργάνωση, δεν τίθεται ζήτημα “ίσων αποστάσεων”. Κι αυτό, ανεξάρτητα από το αν οι απόψεις μας για τον πιο αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης του ακροδεξιού φαινομένου έχουν κάποτε διαφορετικές αποχρώσεις» σχολίαζε ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών, Κώστας Πουλάκης.
Λάθος να στοχοποιούνται
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































