«Με τις καθαρίστριες των σχολείων τι θα γίνει; Γιατί δεν προσλαμβάνονται μόνιμες ή 8ωρο; Με τα τρίωρα και τα τετράωρα δεν μπορεί να λέμε ότι είναι καθαρά τα σχολεία! Η 1η έρχεται στις 11 (για να μείνει μέχρι 3 και μισή ) και η 2η στις 12 (για να φύγει 4 και μισή, που σχολάσει το ολοήμερο!) και η απολύμανση λόγω covid των θρανίων; Και η καθαριότητα της αυλής που ιδιαίτερα την Δευτέρα βρωμάει και ζέχνει; Ε! δημοτικά και κυβερνητικά ξεφτέρια; Γιατί λέτε ψέματα στον κόσμο;» αναρωτιέται ο κ. Γιώργος Νάνος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































