Να τον χαιρόμαστε τον δήμαρχο μας! Δεν περνάει μέρα που να μην γίνεται αισθητή η παρουσία τους με τις βρισιές, τους τραμπουκισμούς, τις μηνύσεις, τις αγωγές κατά των δημοτών και τις άλλες «δημοκρατικές» ενέργειες του. Μάλλον έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται στο Φαρ Ουέστ ή ότι ο Βόλος είναι τσιφλίκι που του άφησε ο παππούς του κληρονομιά. Έλεος. Μέχρι πότε θα τον ανεχόμαστε συνδημότες;» αναρωτιέται ο συμπολίτης κ. Σταύρος Κηρύκος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































