Έγγραφο προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση για την…διαγωγή συμβούλων στο δημοτικό συμβούλιο Βόλου απέστειλε ο πρόεδρος, Γιώργος Μουλάς, κάνοντας λόγο για εικόνα που δεν περιποιεί τιμή για το ιστορικό Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου και πως η ευθύνη βαρύνει περισσότερο τους δημοτικούς συμβούλους «διότι ορισμένοι εξ αυτών επιθυμούν να εμφανίζονται σαν θεματοφύλακες της Δημοκρατίας και των εργατικών δικαιωμάτων, ενώ την ίδια στιγμή, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους κανονισμούς, συμπεριφέρθηκαν σαν κοινοί χουλιγκάνοι των γηπέδων». « Θέλει μεγάλο θράσος και ισχυρή δόση γκεμπελισμού για να προχωρήσει κάποιος σε τέτοιου είδους σπεκουλαδόρικες αναφορές προς τους όποιους ελεγκτικούς μηχανισμούς. Κι όπως είναι αντιληπτό και τα δυο τα διαθέτει περίσσια η Δημοτική Αρχή. Μάλιστα κάνει κι ένα βήμα παραπάνω τούτη τη φορά. Καλεί τους θεσμούς να επικυρώσουν την καταστρατήγηση των κανονισμών από πλευράς Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου και την συμπόρευσή τους στην προσπάθεια ευτελισμού του Ανώτατου Οργάνου του Δήμου αλλά και της κατάλυσης της , έστω και κατ’ επίφαση ,Δημοκρατίας στο Δημοτικό Συμβούλιο. Και δεν μιλώ για τον Δήμο συνολικά γιατί εκεί προ πολλού κυριαρχεί ο φόβος και ο διχασμός, με κύρια και αποκλειστική την ευθύνη της» σχολίαζε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Κώστας Γαργάλας.
Μεγάλο θράσος και ισχυρή δόση γκεμπελισμού
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































