«Έχω χαρακτηρίσει την οικογένεια Μητσοτάκη κυνική και αλαζονική. Μεγάλωσαν παιδιά και εγγόνια με την λογική ότι η Ελλάδα τους χρωστάει .Ο Πρωθυπουργός της χώρας δεν αισθάνεται την ηθική υποχρέωση να εξηγήσει πως και γιατί η σύζυγος του, κα Μαρέβα Γκραμπόφσκι δημιούργησε εξωχώρια εταιρία με περίεργες συναλλαγές. Τελευταία μάλιστα αποκαλύφθηκε με τον πιο επίσημο τρόπο από στοιχεία του ΕΛΓΑ ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης διεκδικεί αποζημίωση και επιδότηση για 50 ελαιόδενδρα . Όπως οι μικροί ελαιοκαλλιεργητές. Την ώρα της μεγάλης πείνας με τους χιλιάδες θανάτους στην πρώτη περίοδο της κατοχής , ο Μητσοτάκης είχε κατορθώσει να έχει τρία συσσίτια την ημέρα. Εντύπωση δε κάνει το γεγονός, ότι ενώ είχε τελειώσει το πανεπιστήμιο το 1940 και έγινε δικηγόρος δεν παρέδωσε την φοιτητική κάρτα του ενάμιση χρόνο μετά . Το ξέχασε ίσως όπως συχνά ξεχνάνε και οι επιγονοί του. Το λέει ο ίδιος ξεδιάντροπα χωρίς τσίπα» καυτηρίαζε ο συμπολίτης κ. Απόστολος Αποστολάκης.
«Μεγάλωσαν παιδιά και εγγόνια με την λογική ότι η Ελλάδα τους χρωστάει»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































