Οι σύντροφοι «Δημοκράτες» από τη Μαγνησία, πως είδαν άραγε τη συνέντευξη που έδωσε o υπερυπουργός της κυβέρνησης Άδωνις Γεωργιάδης στον Στέφανο Κασσελάκη; Πρέπει να είναι πολύ ενθουσιασμένοι νομίζω. Κάποιοι παλιοί πάντως που καταλαβαίνουν δύο πράγματα παραπάνω, βλέπουν άλλου είδους εξελίξεις. Μια παλιά κοινοβουλευτική συντάκτρια, η Λασκαρίνα Γερασίμου το τοποθέτησε στην εξής βάση. «Είδα τον Κασσελάκη να παίρνει συνέντευξη από τον Άδωνι. Χάσαμε ένα αστέρι στην δημοσιογραφία, αλλά κέρδισε η Ν.Δ. ένα μελλοντικό στέλεχος».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































