Ιδιαίτερα αγαπητός μεταξύ των εργαζομένων της ΑΓΕΤ φαίνεται ότι είναι ο Δημήτρης Βαΐτσης, όπως αποδείχτηκε στις χθεσινές εκλογές για την Επιτροπή Υγιεινής και Ασφάλειας στο εργοστάσιο.
Ο εργαζόμενος που είναι και πρόεδρος της ΔΗΜΤΟ Βόλου, στη χθεσινή εκλογική αναμέτρηση έλαβε 75 ψήφους (έναντι 60 που έλαβε ο δεύτερος εκλεγείς στην επιτροπή), ενώ πέρυσι είχε εκλεγεί ξανά με 76 ψήφους, που σημαίνει ότι είχε μηδενικές απώλειες.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































