«Ούτε χρόνος δεν πέρασε από την παράδοση ενός εξ αρχής κακοσχεδιασμένου, ελλιπούς, άχρηστου εν τέλει και καταστροφικής αντίληψης δρόμου , μέρος ενός έργου που ακόμα περιμένουμε από το ΣΤΕ την απόφαση για την νομιμότητα του . Μιλάμε για έργο Μπέου. Μιλάμε για ποιότητα. Μιλάμε για ευθύνη. Και στα σοβαρά τώρα. Μιλάμε για την ανάγκη να πάνε πλέον όσοι κακομεταχειρίζονται ή κατασπαταλούν δημοτικό χρήμα στην φυλακή. Ούτε βήμα πίσω από την θέση αυτή. Αρκετά σιωπήσαμε, αρκετά αδρανήσαμε, αρκετά φοβηθήκαμε να βγούμε στην αντεπίθεση. Αρκετά χάσαμε.» έλεγε με αφορμή την κατάσταση με τις λακκούβες στην Καραμπατζάκη, ο κ. Κώστας Γαργάλας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































