«Μην κρύβεστε πίσω από ανούσιους μονολόγους σε φιλικά σας Μέσα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Έχω ζητήσει κατ΄ επανάληψη, από τον επικεφαλής της Δημοτικής Αρχής, δημόσια συζήτηση, και το κάνω και τώρα : «Ελάτε στο φως της μέρας και δημόσια να συζητήσουμε για την σπατάλη, την αδιαφορία, την ανικανότητα, τον αυταρχισμό και την ασυδοσία. Ελάτε να μας εξηγήσετε που βρήκατε τα χρήματα για τις συμβάσεις του παρκινγκ της Φιλελλήνων, του leasing των απορριμματοφόρων, της ιδιωτικοποίησης του ηλεκτροφωτισμού. Ελάτε να μας πείτε για το χρέος της ΔΕΥΑΜΒ στην ΕΡΓΗΛ, που έχει φτάσει στα 11 εκ. €. Τί κάνατε για να προστατέψετε την Επιχείρηση; Μην κρύβεστε πίσω από ανούσιους μονολόγους σε φιλικά σας Μέσα. Δεν ωφελεί. Η άρνηση είναι παραδοχή ήττας. Ο Δήμος Βόλου δεν είναι τσιφλίκι για μικροπολιτικά show. Είναι ο Δήμος που αγαπάμε. Έχει δικαίωμα στο μέλλον» αναφέρει ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλου, κ. Απόστολος Παπαδούλης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.