Παραλάβαμε χθες ένα δελτίο Τύπου από το γραφείο του Δημάρχου Βόλου, για την συνάντηση που είχε με τον διοικητή της 32ης Ταξιαρχίας Πεζοναυτών, ταξίαρχο Γεώργιο Παπαγεωργίου, με τον οποίο «συζήτησαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος που αφορούν τη λειτουργία του στρατοπέδου στον Βόλο». Επειδή λαμβάνουμε πολλά τέτοιου Τύπου δελτία, δηλαδή κενά περιεχομένου, δεν ασχολήθηκα περαιτέρω. Θα είχε όμως ενδιαφέρον να μάθουμε τι ακριβώς συζήτησαν ο Μπέος με τον Ταξίαρχο, μήπως ο δήμαρχος έδωσε τίποτα συμβουλές για το πώς θα κατατροπώσουμε τους Τούρκους; Το λέω αυτό επειδή είναι ειδήμονας και στα θέματα άμυνας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































