«Να αγαπάτε το Βόλο…»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ο εκλεγμένος και σε αργία τελών δήμαρχος του δήμου Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, την κάθε μια τηλεοπτική συνέντευξη, από τις πολλές που δίνει κάθε φορά και που μόνο γέλωτα προκαλούν στους τηλεθεατές, την κλείνει, χαμογελώντας, με τη σύσταση προς του συμπολίτες μας, λέγοντας χαρακτηριστικά «Να αγαπάτε το Βόλο…». Εύλογα, οι νουνεχείς συμπολίτες, αφενός μεν απορούν και αναρωτιούνται, ποιος είναι αυτός, που χαριτολογώντας λέει αυτές τις λέξεις; Δεν ξέρει επιτέλους ότι έχει τεθεί σε νόμιμη αργία και νόμιμος δήμαρχος είναι ο Θάνος Θεοδώρου; Και αφετέρου αντιστρέφουν την ερώτηση και του λένε: όσο την αγαπάς εσύ, που έχεις δικάσει τους Βολιώτες σε δυο στρατόπεδα και έχεις δημιουργήσει στην τοπική κοινωνία διχαστικό κλίμα; Ή επιπλέον, που ενώ υπάρχουν στην πόλη του Βόλου δυο ιστορικές και δημοφιλείς ποδοσφαιρικές ομάδας, Ολυμπιακός και Νίκη, εσύ «δήμαρχε εκλεγμένε» φέρνεις ξένη ομάδα και την ονομάζεις, πριν καν δημιουργηθεί «Βόλος Ν.Π.Σ.»; Λίγη ντροπή επιτέλους» έλεγε ο πρώην γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ, κ. Γιάννης Παπατόλιας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.