Το Βόλο επισκέφθηκε το Σάββατο ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς, στο πλαίσιο της προσυνεδριακής διαδικασία του ΣΥΡΙΖΑ και μίλησε σε πολλές δεκάδες μέλη και φίλους του κόμματος, που γέμισαν την αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Βόλου.
Παρούσα και η βουλευτής Μαγνησίας, Κατερίνα Παπανάτσιου, που μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102, 5 αναφέρθηκε και στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ και όπως είπε «πιστεύω ότι το συνέδριο έχει ένα ιστορικό χρέος να επιτελέσει και σ’ αυτό πρέπει να είναι ανοιχτό σε καινούργια πρόσωπα, ανοιχτό σε καινούργιες νοοτροπίες. Πρέπει να γίνουμε ένα μεγάλο κόμμα, για να κρατήσουμε, αν θέλουμε, τη διακυβέρνηση της χώρας όπως πρέπει. Πρέπει να ξανοιχτούμε πιο πολύ στην κοινωνία και στους ανθρώπους, που στήριξαν το ΣΥΡΙΖΑ και στις δυο εκλογικές μάχες. Υπήρχε η νοοτροπία του μικρού αριστερού κόμματος. Η ιστορία έχει δείξει ότι και μεγάλα αριστερά κόμματα μπορούν να κρατάνε τις αρχές τους και συγχρόνως να είναι ανοιχτά στην κοινωνία. Πιστεύω ότι αυτό θέλουμε να γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ και αυτό θα γίνει. Ίσως οι ρυθμοί μας να μην είναι τόσο γρήγοροι, να πηγαίνουμε πιο σιγά για να μπορούμε όλα αυτά τα καινούργια μέλη μας να μπορούν να μπαίνουν στην λογική του κόμματος μας, να αφομοιώνονται σιγά – σιγά».
Να ανοιχτεί το κόμμα στην κοινωνία
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































