«Να χαίρεται τον κ. Μπέο ο κ. Μητσοτάκης»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Τι σχέση έχει η χυδαιότητα με το «προοδευτικό μετριοπαθές κέντρο» του κ. Μητσοτάκη;
Στη Μαγνησία, μεγάλη.

Είναι θλιβερό ότι ένα τόσο ιστορικό κόμμα όσο η Νέα Δημοκρατία δεν τολμάει να αρθρώσει λέξη απέναντι σε άθλιες συμπεριφορές, που διαρκούν χρόνια, επειδή την εξυπηρετεί εκλογικά.

Αρχές, αξίες, κανόνες, μετριοπάθεια, σοβαρότητα, όλα τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα που ακούστηκαν και από το βήμα της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, όλα εξαφανίζονται για μερικές ψήφους.

Και όταν η χυδαιότητα δεν στηλιτεύεται αλλά αντίθετα ξεπλένεται, αποθρασύνεται.

Να χαίρεται τον κ. Μπέο ο κ. Μητσοτάκης. Αξίζει ο ένας στον άλλο» τονίζει σε ανάρτησή του ο διεθνολόγος, πρώην Γ.Γ. Επικοινωνίας, μέλος ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, κ. Γιώργος Πετρουλάκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.