Παρέμβαση στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας έκανε ο περιφερειακός σύμβουλος, κ. Δημήτρης Λουφόπουλος, για το πρόγραμμα νέων αγροτών 2017. Όπως έλεγε και ο ίδιος « Τόνισα τη σημασία του προγράμματος και την σημασία της εισαγωγής σε αυτό όσο το δυνατόν περισσοτέρων υποψηφίων από τη λίστα των επιλαχόντων. Θεωρώ ως μεγάλης σημασίας και ως θέμα Εθνικού σκοπού την ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτογενή παραγωγή. Και αυτό το πρόγραμμα είναι μια μεγάλη ευκαιρία την οποία η Περιφέρεια Θεσσαλίας πρέπει να διεκδικήσει».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































