Την επίσπευση των διαδικασιών όσον αφορά στην στελέχωση του Νοσοκομείου Βόλου, ζήτησε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνος Μαραβέγιας. Όπως επεσήμανε «Το θέμα δεν σηκώνει κομματικές αντιπαραθέσεις. Τα προβλήματα ήταν έτσι κι αλλιώς, τα περισσότερα, γνωστά σε όλους μας, είναι προβλήματα που αφορούν το χώρο της υγείας, του νοσοκομείου Βόλου, από εκεί και πέρα η κατακλείδα της συνάντησης ήταν να ζητηθεί και μια συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, ταυτόχρονα με την Περιφέρεια. Σε ότι με αφορά, έχω ήδη μεταβιβάσει το συγκεκριμένο αίτημα, μεταφέροντας και την επιστολή που έτσι κι αλλιώς έχει αποσταλεί στην ηγεσία του Υπουργείου και είμαστε στην αναμονή μιας απάντησης, την οποία πιστεύω ότι θα έχουμε μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Τα προβλήματα, επιμένω, αφορούν τα περισσότερα νοσοκομεία του ΕΣΥ και φυσικά είναι μείζονα, με βασικό το θέμα της υποστελέχωσης του Νοσοκομείου, για το οποίο έχουν γίνει εξαγγελίες από το Υπουργείο για πρόσληψη 950 γιατρών και επιπλέον επικουρικού προσωπικού, αλλά και νοσηλευτικού. Γνωρίζω πολύ καλά, για να είμαι ξεκάθαρος, δεν λύνουν το πρόβλημα, είναι απλώς αυτό που μπορεί να γίνει στον υπάρχοντα δημοσιονομικό χώρο. Κατά τη γνώμη μου, πέραν του να μπει κανείς στη διαπραγμάτευση του να ζητήσει περισσότερα πράγματα κι αν θέλετε να χάνει το χρόνο του με το να ζητήσει περισσότερες προσλήψεις, ο πυρήνας της διεκδίκησης πρέπει να είναι η επίσπευση των διαδικασιών».
«Να διεκδικήσουμε την επίσπευση των διαδικασιών»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































