«Να γελάς ή να κλαις»

Σκέψεις να αποτελέσουν οι βαθμολογίες των μαθητών βασικό «πυλώνα» του νέου «οικοδομήματος» αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, με δραστικό ρόλο των Σχολικών Συμβούλων και της Τράπεζας Θεμάτων, οι οποίοι στο νέο νόμο θα «βαφτιστούν» με άλλο όνομα , εξετάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. «Με αυτούς τους άριστους δεν ξέρεις, να γελάς ή να κλαις» σχολίαζε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κ. Γιώργος Σταμπουλής.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.