Τη διαβεβαίωση ότι το ΠΑΣΟΚ ξέρει με ποιο τρόπο θα επιστρέψει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης η οικονομία και θα βγει η χώρα από την κρίση, επειδή «έπαθε και έμαθε», έδωσε η πρόεδρος του Κινήματος, Φώφη Γεννηματά, σε εκπροσώπους παραγωγικών τάξεων και κοινωνικών φορέων, από τη Θεσσαλονίκη, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε μαζί τους. «Εμείς ξέρουμε και επειδή πάθαμε, μάθαμε», επεσήμανε η κ. Γεννηματά, η οποία, δίνοντας το στίγμα των σημείων που θα αναπτύξει στην ομιλία της, είπε ότι η Ελλάδα δεν έχει άλλα περιθώρια «να βλέπει τα τρένα της ανάπτυξης και των ευκαιριών να περνούν και να χάνονται». «Χρειαζόμαστε σταθερή κυβέρνηση που μπορεί να πείσει τους εταίρους ότι και τολμηρές μεταρρυθμίσεις στο κράτος και στην κοινωνία μπορεί να κάνει, βάσει συγκεκριμένου σχεδίου», πρόσθεσε. Στη Θεσσαλονίκη, εκτός από τον γραμματέα της Νομαρχιακής Επιτροπής του κόμματος, Γιάννη Σακκόπουλου, βρέθηκε και ο πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ στη Μαγνησία, Γιάννης Αναστασίου που έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook «Με τη Πρόεδρο στη Θεσσαλονίκη συζητώντας για το μέλλον της παράταξης και τη κεντροαριστερά. Την περιμένουμε στο Βόλο και τη Μαγνησία, με τη πεποίθηση ότι η Δημοκρατική Συμπαράταξη μπορεί και θα κερδίσει την αξιοπιστία των πολιτών…».
Να κερδηθεί η αξιοπιστία των πολιτών
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































