«Και καλά. Ο νόμος Παππά κρίθηκε αντισυνταγματικός. Σε κάθε περίπτωση μεγάλη ήττα για τη Κυβέρνηση. Και, πολιτικά πάντα, πολλές οι αιτίες και μεγάλες οι ευθύνες. Αλλά αν δεν απατώμαι το ίδιο ΣΤΕ , με άλλη διαφορετική προφανώς σύνθεση, έκρινε το 2014 συνταγματικότατο το μαύρο της ΕΡΤ. Το ίδιο επίσης ΣΤΕ έκρινε συνταγματικότατο το πρώτο μνημόνιο. Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε τώρα; Να λυπόμαστε ή να χαιρόμαστε και για ποιο απ’ όλα; Για τη Κυβέρνηση; Για την αντιπολίτευση; Και ποια απ’ όλες; Για τη Δικαιοσύνη που τάχα μου είναι αδέκαστη και κρίνει συνταγματική τη περικοπή μισθών για όλους τους άλλους εκτός από τους Δικαστές; Για τους κακούς καναλάρχες που φεύγουν; Για τους καλούς καναλάρχες που έρχονται; Για τους μεγαλοδημοσιογράφους που αποσύρονται; Για τους μεγαλοδημοσιογράφους που θα δημιουργηθούν; Για τους φτωχοδιάβολους των καναλιών που απολύονται και απλήρωτοι; Για τους ομήρους εργαζόμενους που θα προσληφθούν σε νέες συνθήκες γαλέρας; Για την ενημέρωση; Και για ποια ενημέρωση; Τι δύσκολη που είναι τελικά αυτή η εποχή! Ούτε καν το ερώτημα είναι εύκολο να διαμορφώσεις!» σχολίαζε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Γαργάλας.
Να λυπόμαστε ή να χαιρόμαστε ;
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































