«Επειδή διαβάζω διάφορους κλαψομουρμούρηδες πανεπιστημιακούς να αγανακτούνε με όσα για μια ακόμη φορά διαδραματίζονται στα ΑΕΙ μας (ο Θεός να τα κάνει), να μας ενημερώσουν αν έχουν διαγράψει ποτέ έναν ( ναι έναν ) από τους αμέτρητους αυτοαποκαλούμενους φοιτητές που είναι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί αυτής της ατελείωτης κατάστασης! Και να μην αναφερθώ και στις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις που είτε δημιούργησαν είτε ανέχθηκαν αυτές τις καταστάσεις!» ανέφερε ο συμπολίτης γιατρός, κ. Χρήστος Δερβένης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































