Να εξαιρεθεί το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου από την διαδικασία του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων της χώρας που θα προχωρήσει στο πρώτο τρίμηνο του 2024. Την άποψη αυτή τη διατυπώνει, μιλώντας στη «Μαγνησία», ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ και Καθηγητής Παραγωγής και Μεταφορών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, προσθέτοντας ότι στο σημείο που βρίσκεται σήμερα το αεροδρόμιό μας, δεν υπάρχει προοπτική ανάπτυξης παρά μόνο μέσω της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων. Όπως επισημαίνει ο Καθηγητής, η μελέτη που βρίσκεται σε εξέλιξη και αφορά στην μετατροπή του αεροδρομίου σε cargo, δίνει μια μεγάλη προοπτική που μπορεί να το καταστήσει πύλη εισόδου και εξόδου προϊόντων, σε συνδυασμό και με το λιμάνι του Βόλου. «Δεν υπάρχει άλλο αεροδρόμιο για εμπορευματοκιβώτια στην ΝΑ Ευρώπη» δήλωσε στη στήλη ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, επισημαίνοντας ότι το κοντινότερο είναι αυτό της Βιέννης. Στα πλεονεκτήματά του είναι ο μεγάλος αεροδιάδρομος των 3 χλμ. που δίνει τη δυνατότητα προσγείωσης μεγάλων αεροσκαφών, όπως για παράδειγμα των ρωσικών Antonov που είναι τα μεγαλύτερα μεταφορικά αεροσκάφη στον κόσμο. Μάλιστα φέρνει ως παράδειγμα το αεροδρόμιο της Λιέγης στο Βέλγιο, το οποίο πριν από μερικές δεκαετίες παρέπαιε ως τουριστικό και σήμερα είναι το 3ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο cargo στην Ευρώπη, μετά τη Φρανκφούρτη και το Παρίσι. Επιπροσθέτως, η γύρω περιοχή έχει πολλές και ανεκμετάλλευτες εκτάσεις όπου μπορούν να αναπτυχθούν αποθήκες για την διακίνηση εμπορευμάτων, ψυκτικοί θάλαμοι κλπ. Μήπως να αρχίσουμε να το συζητάμε; Και έχουμε και τα τσάρτερ για μπακαπ.
«Να μετατραπεί σε cargo το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































