Με αφορμή διιστάμενες απόψεις μεταξύ των νοσοκομειακών γιατρών και του Διοικητή του «Αχιλλοπούλειου», Ματθαίου Δραμητινού, για την κατάσταση που επικρατεί στο Νοσοκομείο Βόλου για το θέμα των επικουρικών γιατρών, ο πρώην πρόεδρος των εργαζομένων στο νοσηλευτικό ίδρυμα, Λεωνίδας Αναστασίου τοποθετήθηκε, στην προσωπική σελίδα στο Facebook του διοικητή γράφοντας « Έτσι είναι Μάνθο οι συνδικαλιστές κινδυνολογούν και οι Διοικητές τους διαψεύδουν . Εύχομαι να έχεις δίκαιο και να ανοίξουν και μόνιμες θέσεις». Ο κ. Δραμητινός δεν το άφησε αναπάντητο και έγραψε « Σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητώ τον αγώνα και την αγωνία των συνδικαλιστών πως θα μπορούσα άλλωστε δεν μου το επιτρέπει η ιστορία μου. Αλλά καλό είναι να μην απαξιώνουμε τον χώρο που λειτουργούμε χάριν τηλεθέασης» .
Να μην απαξιώνεται το Νοσοκομείο
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































