«Να συζητήσουμε για το τι ατμόσφαιρα θέλουμε στην περιοχή μας»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο θέμα της αιθαλομίχλης και των προβλημάτων που παρουσιάζονται στη υγεία των Βολιωτών, αναφέρθηκε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Ευθύμης Τσάμης. Όπως τόνισε « Το πρόβλημα με την περιοχή του Βόλου είναι διαχρονικό. Θυμόμαστε ότι επί Νομαρχίας Παπατόλια είχε γίνει μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας όπου και εκεί αναδείχθηκε το πρόβλημα που είχε ο Βόλος και αποδόθηκαν οι ευθύνες σε διάφορες πηγές. Τα τελευταία χρόνια έχει επιδεινωθεί η κατάσταση και με την καύση των υλικών που καίγονται για να ζεσταθούν οι άνθρωποι, ακατάλληλα, γεγονός που επιβαρύνει την υγεία των ανθρώπων. Καλές οι διαπιστώσεις, όλοι αντιλαμβανόμαστε το πρόβλημα, αλλά θα πρέπει να καταλάβουμε σαν κοινωνία και σαν πολιτεία, όσοι έχουν αρμοδιότητες, ότι πρέπει να συζητήσουμε πάρα πολύ σοβαρά πλέον για το τι ατμόσφαιρα θέλουμε στην περιοχή μας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.