Η κυβέρνηση, με απόφαση της, παραχωρεί στις πόλεις που έχουν λιμάνια τις παραλιακές ζώνες. Ήδη, όπως έχουμε γράψει, έχουν παραχωρηθεί σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Κέρκυρα και ετοιμάζεται η Ελευσίνα. Χθες, ακούσαμε τον κ. Μπέο να απειλεί ότι ο κ.Θεοδώρου θα πάρει στο υπουργείο και θα διεκδικήσει όλες τις παραλιακές εκτάσεις. Μα η κυβέρνηση τους είπε να υποβάλλουν σχέδιο, εδώ και πέντε μήνες και ο δήμος Βόλου δεν πήγαινε. Τώρα θα μας πουν ότι τους παραχωρήθηκε, γιατί τους αγρίεψαν στην Αθήνα! Νέο παραμύθι του κ. «Άντερσεν».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































