«Ντροπή για το Βόλο να υπηρετείται από ποταπούς και αλητήριους»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πυρ και μανία ήταν η αντπεριφερειάρχης Μαγνησίας, Δωροθέα Κολυνδρίνη με δημοσιογράφο που κατά την άποψη της διαστρεβλώνει την αλήθεια, καταδεικνύοντας, όπως υποστηρίζει, ρουσφετολογικές αξιώσεις και απόλυτη διαπλοκή. Όπως έγραψε η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook « Πόσο μεγάλο κρίμα ένας «δημοσιογράφος» να αναλώνει δεκάδες πρωινές εκπομπές και ώρες, χρόνια τώρα, αρχής γενομένης από την προεκλογική περίοδο (?) με το να εκτίθεται, διαστρεβλώνοντας την αλήθεια, καταδεικνύοντας τις ρουσφετολογικές του αξιώσεις και την απόλυτη διαπλοκή, αλλά κυρίως με εμμονικές συμπεριφορές που χρήζουν ψυχιατρικής παρέμβασης! Είναι η πρώτη φορά (σας το ορκίζομαι) που έτυχε να τον ακούσω, ως αυτήκοος, για 11 λεπτά…Ντροπή για μια πόλη σαν το Βόλο να υπηρετείται από ποταπούς και αλητήριους! Άλλο να στο λένε και να γελάς με την κατάντια και άλλο να τ΄ακούς…ιλαροτραγικό!!!! Πάντως τον ευχαριστώ που έχω γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του. Φίλε μου, σήμερα έγινε τσουνάμι 23 εκατοστών στον Κάλαμο…. νομίζω οφείλεις να με καταγγείλεις, μ αυτά και με τα’ άλλα σου διαφεύγουν τα σοβαρά».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.