«Ντροπή μόνο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Εν τω μεταξύ κάποιοι εξακολουθούν ν’ απεργούν έχοντας το δίκιο με το μέρος τους κι απέναντι σ’ ένα εκδικητικό κράτος που πλέον δεν έχει κανέναν φραγμό για όσους πολίτες του δεν συμμορφώνονται προς τας υποδείξεις. Κι ενώ έχουν αρθεί ή αίρονται οσονούπω για όλους σχεδόν μέτρα που έχουν κριθεί ως μη πλέον αναγκαία. Και μ’ ένα σύστημα υγείας να ψυχορραγεί. Και με ένα μεγάλο κομμάτι εργαζομένων σε αναστολή εργασίας και στα όρια της οικονομικής δυνατότητας αλλά και της φυσικής τους ύπαρξης. Ντροπή μόνο. Και για όσους πολιτικούς οργανισμούς ακόμα δεν μιλούν για την τεράστια αδικία αλλά και την τεράστια εκδικητικότητα επίσης» έλεγε, για τους υγειονομικούς που βρίσκονται εκτός, ο κ. Κώστας Γαργάλας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.