«Ημέρα μνήμης και τιμής για την εξέγερση του Πολυτεχνείου ενάντια της Χούντας, αφιερώστε έστω ένα λεπτό σιγής για τους πεσόντες αγωνιστές. Ήταν όλοι και όλες τους νέοι γεμάτοι όνειρα και ελπίδα για μια καλύτερη ζωή, θυσιαστήκανε και θα ξαναθυσιάζονταν και σήμερα για όλους εμάς και τη Δημοκρατία. Δεν σας γνώρισα ποτέ, δεν τραγούδησα ποτέ τον εθνικό μας ύμνο μαζί σας, δεν ένωσα την φωνή μου ποτέ με την δική σας ενάντια στον φασισμό, αλλά πάντοτε θα σας νοιώθω και θα σας αγαπώ σαν αδέρφια μου, που χάθηκαν για την ελευθερία την δική μου, του λαού μας της πατρίδας μας για να γράφω εγώ τώρα αυτά τα λίγα λόγια. Αδέρφια μου σας ευχαριστώ και θα σας τιμώ για την υπέρτατη θυσία σας. Το Πολυτεχνείο ζει, ο αγώνας για την Δημοκρατία και την Ελευθερία συνεχίζεται!» έλεγε το μέλος του κόμματος «Πλεύση Ελευθερίας» στη Μαγνησία, Γιάννης Κάιρας.
Ο αγώνας για την δημοκρατία συνεχίζεται
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































