Ο κ. Αγραφιώτης έπρεπε να είχε πάει στον Εισαγγελέα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Επιβεβαιώθηκε πλήρως από τον αντιδήμαρχο πρόνοιας και κοινωνικής μέριμνας Αναστάσιο Μπατζιάκα, το ρεπορτάζ του magnesianews.gr, σχετικά με το θέμα που δημιουργήθηκε στο Ορφανοτροφείο, μεταξύ ενός 15χρονου κοριτσιού και ενός 35χρονου που ανήκει στο προσωπικό ασφάλειας του ιδρύματος. Όπως τόνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 « Το γεγονός το πληροφορήθηκα το Σάββατο. Δεν το ήξερα καθόλου. Μόλις πληροφορήθηκα ότι κάποιος που ήταν σεκιουριτάς στο Ορφανοτροφείο, είχε συνάψει σχέση με ένα κοριτσάκι που ήταν τρόφιμος, 15 ετών, ειδοποίησα και τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. . Αντιλαμβάνεται κανείς, ότι ένα τέτοιο περιστατικό άπτεται της αρμοδιότητας ολόκληρης της κοινωνίας. Αμέσως ενεργοποιηθήκαμε και θεωρήσαμε σωστό να επιληφθεί η Ασφάλεια. Οι απορίες μου είναι πάρα πολλές. Γιατί εσπευσμένα αυτό το κοριτσάκι έφυγε από το Ορφανοτροφείο να πάει στα Γιάννενα και το δεύτερο ερώτημα είναι το ποιος είναι αυτός. Αυτός ο οποίος έκανε αυτή την πράξη θα πρέπει να μείνει ατιμώρητος; Θα το αποκρύψουμε; Θα καλύψουμε αυτό το γεγονός; Δηλαδή βάλαμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα; Δεν ξέρω αν ο Πρόεδρος προσπαθεί ή όχι να καλύψει την υπόθεση. Εκείνο που ξέρω είναι ότι κανείς δεν πήγε στην Ασφάλεια, και σήμερα ενημερώθηκα ότι παρενέβη και η Εισαγγελία, πράγμα που έπρεπε να είχε γίνει πριν από ένα μήνα, όταν συνέβη το γεγονός και όταν υπήρχε μια επιστολή, αλλά αυτό αποκρύφτηκε. Ο Πρόεδρος θα έπρεπε να πάει στην Ασφάλεια, να πάει στον Εισαγγελέα. Πιστεύω ότι μετά την προκαταρκτική εξέταση, θα βρεθούν και οι ένοχοι. Το θέμα πάντως δεν θα το αφήσουμε έτσι».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.