«Ο κόσμος χρυσοπληρώνει νερό που δεν πίνει»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Αυτή είναι εξοικονόμηση. 25.000 ευρώ για διαφήμιση. Ο κόσμος χρυσοπληρώνει νερό που δεν πίνει. Πληρώνει και ένα σωρό λεφτά το μήνα για εμφιαλωμένο. Αντί να κάνουν έργα βελτίωσης της ποιότητας και της ποσότητας μέσα στο χειμώνα κάνουν διαφήμιση εξοικονόμησης. Το καλοκαίρι τι θα κάνουν;» διερωτάται για το θέμα που ανέδειξε η εφημερίδα «Μαγνησία» για τη ΔΕΥΑΜΒ και το ποσό που δίνει σε διαφημιστική για ενημέρωση των καταναλωτών, ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Θεολόγος Διαμαντένιας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.