«Ο κόσμος έχει ανάγκη από περίπατο και βόλτα και περισσότερους ελεύθερους χώρους. Ο κορωνοϊος απλά το φανέρωσε και στους πλέον δύσπιστους. Χωρίς να θέλω να πω πως η Καραμπατζάκη θα έλυνε το πρόβλημα, είναι από μόνη της ένα παράδειγμα του πόσο λίγους ελεύθερους χώρους έχουμε. Για να είμαστε δίκαιοι, η πόλη ασφυκτιά πολλά χρόνια τώρα από την έλλειψη ελεύθερων χώρων. Φανταστείτε μια πόλη με εκτεταμένο δίκτυο ποδηλατοδρόμων, όπου το ποδήλατο θα έχει απόλυτη προτεραιότητα κι όχι μόνο με ένα (σχεδιασμένο όμως σωστά) γραμμικό πάρκο πρασίνου στην Καραμπατζάκη, αλλά πολλά σαν κι αυτό σε διάφορες περιοχές (χείμαρρος Αναύρου κ.α., με αναπλασμένο το Πεδίον του Άρεως, που είναι κατορθώματα πως αφέθηκε στην απαξίωση εδώ και πολλά χρόνια) και φυσικά πολλά «πάρκα τσέπης» στις γειτονιές. Προσπαθήστε να φέρετε στο μυαλό σας την εικόνα : Τον Κραυσίδωνα με συνολική ανάπλαση… Εάν γίνει η ανάπλαση σε συνδυασμό με τη διαδρομή προς βουνό θα είναι μια μοναδική παρέμβαση. Τι λέτε;» ρωτά ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Μαζί για το Βόλο» και δημοτικός σύμβουλος, κ. Ιάσονας Αποστολάκης.
«Ο κόσμος έχει ανάγκη από περισσότερους ελεύθερους χώρους»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































