Από αυτά που ακούω τις τελευταίες ημέρες, κυρίως από κυβερνητικά χείλη, μάλλον δεν έχει γίνει αντιληπτό, πως ο θυμός κοχλάζει στην κοινωνία κατά της κυβέρνησης και όχι μόνο. Αυτή τη στιγμή δεν επιτρέπεται κυνισμός και αμετροέπεια, αλλά δυστυχώς από τα χείλη του αντιπροέδρου της ΝΔ και υπουργού Ανάπτυξης, αυτό αναβλύζει. “Αν έλεγε ο Καραμανλής ότι υπάρχει πρόβλημα ασφαλείας στα τρένα, δεν θα έμπαινε κανείς” δήλωσε ο υπουργός, αποκαλύπτοντας μία απίστευτη συλλογιστική που σίγουρα δεν ταιριάζει σε κυβέρνηση σύγχρονου κράτους, αλλά στη Ζιμπάμπουε. Κατ’ ουσίαν ο Γεωργιάδης ομολογεί, ότι ο Καραμανλής γνώριζε για τα κενά ασφαλείας που υπήρχαν στον σιδηρόδρομο, αλλά δεν φρόντιζε να προλάβει μια πιθανή τραγωδία (που συνέβη τελικά) για να μη δυσφημίσει το Μέσο. Από την άλλη ο ανεκδιήγητος νέος υπουργός Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης, ζητά από δημοσιογράφο να ανακαλέσει, γιατί τον ενόχλησε η ερώτησή του η οποία τον χτύπησε στο «μαλακό του υπογάστριο». Σα να μην ήταν αρκετό, αυτό που συνέβη πριν από λίγο καιρό στη Βουλή, όπου ο Καραμανλής ζητούσε σε έντονο ύφος από τον Μεϊκόπουλο να ανακαλέσει θίγοντας ζητήματα ασφαλείας στον σιδηρόδρομο, τα οποία δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν, ο νέος υπουργός εγκαλεί έναν δημοσιογράφο γιατί τον ενόχλησε η ερώτησή του. Ακριβώς αυτή είναι η δουλειά του δημοσιογράφου κ. υπουργέ!
Ο θυμός κοχλάζει στην κοινωνία
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































