«Ο Βόλος χρειάζεται δήμαρχο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα στο Βόλο , είναι το έλλειμμα Δημοκρατίας . Πολλοί έχουμε γίνει μάρτυρες μέσα από βιντεάκια των συνεδριάσεων στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου , συμπεριφορών που αντίστοιχες συναντάς στην Μουτζουάνα και άλλες πολιτισμένες χώρες . Οι συμπεριφορές σηματοδοτούν και τον τρόπο που διαχειρίζεται κάποιος την εξουσία που του δίνουν οι πολίτες. Ένας αλαζόνας , εγωκεντρικός , αγράμματος , ξερόλας δεν ενδείκνυται ,γιατί διχάζει και δεν ενώνει . Μόνο ενωμένες , με συνεργατικότητα ,σύνθεση , αλληλεγγύη , και κοινούς στόχους ,προχωρούν θετικά οι κοινωνίες» σημειώνει ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την Νάνσυ Καπούλα, κ. Νίκος Διαμαντόπουλος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































