«Όλοι ισότιμα στο νέο φορέα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Οι εξελίξεις μετά από ένα σημείο ήσαν ραγδαίες. Η επιτυχία του Συνεδρίου της Δημοκρατικής Συμπαράταξης σε συνδυασμό με τις εγγυήσεις που έδωσε η συγκρότηση της Επιτροπής Αλιβιζάτου δρομολόγησε εξελίξεις. Οι υποψηφιότητες, πρώτα του Γιώργου Καμίνη και μετά του Σταύρου Θεοδωράκη, έδωσαν νέα μεγάλη ώθηση στο εγχείρημα, ρυμούλκησαν και τους τελευταίους διστακτικούς , υλοποίησαν με τον πιο κατηγορηματικό και θεαματικό τρόπο το «όλοι μαζί». Οι 210.000 διέλυσαν την μυθολογία περίπανίσχυρων μηχανισμών που διαμορφώνουν τάχα αποτελέσματα ερήμην της βούλησης των πολιτών. Το αποτέλεσμα επιβεβαίωσε ακριβώς την θέση ότι χωρίς το ΠΑΣΟΚ δεν γίνεται, μόνο του το ΠΑΣΟΚ δεν αρκεί. Το πολύτιμο 25% που ψήφισε Καμίνη και Θεοδωράκη ουδείς μπορεί και ουδείς θέλει να το αγνοήσει. Αλλά είναι εξαιρετικά απλουστευτικό το σχήμα ότι μόνο αυτό το 25% είναι φορέας της καινοτομίας και η μόνη εγγύηση για την απρόσκοπτη πορεία προς τον νέο, ενιαίο φορέα. Δεν είναι έτσι κι ας μην κατασκευάζουν ορισμένοι –κατά σύμπτωση πάντα οι ίδιοι που αμφέβαλαν για το εγχείρημα– νέες διαχωριστικές γραμμές. Από τη μια οι λίγοι πεφωτισμένοι και από την άλλη οι πολλοί που είναι καθηλωμένοι στο παλιό. Στον νέο φορέα θα προσέλθουν όλοι ισότιμα, δεν θα υπάρχει ούτε bonus κομματικής προϋπηρεσίας ούτε copyright καινοτομίας» υποστηρίζει ο πρώην γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας, κ. Γιώργος Φώτης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.