«Όλοι μαζί συνεχίζουμε για ένα καλύτερο αύριο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ήταν μια μεγάλη μέρα για τη Νέα Δημοκρατία. Οι φίλοι και τα μέλη της μεγάλης παράταξής μας, προσήλθαν μαζικά στις κάλπες και δημοκρατικά επέλεξαν τους εκπροσώπους για τις κομματικές οργανώσεις. Όπως είπε και ο Πρόεδρος του κόμματος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, οι κομματικές οργανώσεις είναι το νήμα το οποίο συνδέει την Κυβέρνηση και την Κοινοβουλευτική Ομάδα με την κοινωνία. Στη Μαγνησία εξελέγησαν άνθρωποι βγαλμένοι από την κοινωνία. Μέσα στον κόσμο και από τον κόσμο. Σε κλίμα ενότητας, δημοκρατίας και συνεργασίας η Νέα Δημοκρατία στον νομό μας βγήκε πιο δυνατή. Εύχομαι στον νέο πρόεδρο Νίκο Αθανασάκη, σε όλα τα άξια στελέχη της παράταξης που αναδείχθηκαν στις ΔΗΜ. ΤΟ, όπως και στους εκπροσώπους για το Συνέδριο, καλή δύναμη και καλό αγώνα . Με το βλέμμα στην κοινωνία και στο μέλλον όλοι μαζί συνεχίζουμε για ένα καλύτερο αύριο» τονίζει ο βουλευτής Μαγνησίας, κ. Θανάσης Λιούπης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.