Περιμένει συγνώμη ο Δημήτρης Πέγιος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο 9,86 και στο Χρήστο Λουκά μίλησε το πρωί ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Βόλου, Δημήτρης Πέγιος, με αφορμή το χθεσινό περιστατικό στον αέρα του Άστρα και την εκπομπή του Μαρέδη, όπου έκανε παρέμβαση ο Αχιλλέας Μπέος «αδειάζοντας» τον πιο στενό του συνεργάτη, αποκαλώντας τον ουσιαστικά άσχετο και ότι έχει μπερδευτεί με τις εκπομπή αθλητικού περιεχομένου που κάνει και συνομιλεί με μεθυσμένους. Χθες ο Δημήτρης Πέγιος κράτησε την ψυχραιμία του, ωστόσο σήμερα ακούστηκε αποφασισμένος να μην αφήσει την τιμή και την υπόληψη του να θιγεί. Αυτό που είπε ο κ. Πέγιος ήταν ότι περιμένει μια συγνώμη, μια διορθωτική ανακοίνωση από τον σε αργία δήμαρχο που θα τον αποκαταστήσει στα μάτια των Βολιωτών, αφού όπως είπε αυτό που συνέβη χθες στον τηλεοπτικό αέρα ήταν άδικο για τον ίδιο. «Κάποιος δεν ενημέρωσε σωστά το δήμαρχο» είπε, «λάθη όλοι κάνουμε, αρκεί να τα αναγνωρίζουμε» τόνισε ο κ. Πέγιος, που περιμένει μια ανακοίνωση για να θεωρήσει λήξαν το θέμα, αλλιώς θα σκεφτεί τι θα πράξει στο μέλλον.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.