«Περιμένουμε ακόμη την κυβέρνηση να βρεθεί δίπλα μας»

Ο γ.γ. του Συλλόγου Θαν. Σιμώτας
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Πέρασαν σχεδόν δύο μήνες από την στιγμή που με τον πρόεδρο μας Χρήστο Κορωναίο, αναδείξαμε το μεγάλο θέμα με την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων. Τα λεωφορεία μας βρίσκονται σε ακινησία 9 μήνες και ήδη βρισκόμαστε στον Δεκέμβρη, όπου θα κληθούμε να πληρώσουμε τα τέλη κυκλοφορίας. Με το δεύτερο lock down να βρίσκεται σε ισχύ, περιμένουμε ακόμη την κυβέρνηση να βρεθεί δίπλα μας, σε αυτό το δίκαιο αίτημα μας για απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Είναι η ώρα να δείξει η κυβέρνηση την αλληλεγγύη της απέναντι στον πληττόμενο κλάδο των τουριστικών λεωφορείων και να μην έχουμε μια επανάληψη με τις απαιτήσεις που υπήρξαν, προκειμένου να αποζημιωθούμε» υποστηρίζει ο Γραμματέας του Σωματείου Τουριστικών Γραφείων και Λεωφορείων «Η Μαγνησία», κ. Θανάσης Σιμώτας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.