«Το πουλόβερ του φασισμού που εμφανίστηκε τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας και στο τόπο μας, με την ψήφο κάποιων πολιτών δυστυχώς, άρχισε να ξηλώνεται ευτυχώς. Μεγάλη ευθύνη επίσης για την εμφάνιση και ενδυνάμωση αυτού του φαινομένου έχουν κάποια ΜΜΕ και κάποιοι «δημοσιογράφοι» που συναγελάζονταν και χαριεντιζόντουσαν, και σε ορισμένες περιπτώσεις συνεχίζουν να το κάνουν, με τους εκπροσώπους αυτού του μορφώματος οποιασδήποτε μορφής και εντόπισης του. Πλησιάζει η ώρα που θα απολογηθούν για αυτά τα πολιτικά ανομήματά τους» σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Ευθύμη Τσάμη.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































