Ποιος έχει την ευθύνη;

Η υποτιθέμενη «εξυγίανση» της ΔΕΥΑΜΒ που διαρκεί εδώ και εννέα χρόνια περίπου, φαίνεται πως στηρίζεται σε υπερχρεώσεις και «εκπτώσεις» ώστε να μένουν ικανοποιημένοι οι πελάτες. Ο τρόπος με τον οποίο περιέγραψε η διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ την μέθοδο που ακολουθεί για την διαχείριση των αντιδράσεων των καταναλωτών είναι τουλάχιστον ανορθόδοξος. Δεν γίνεται επί εννέα χρόνια να τιμολογεί λανθασμένες ποσότητες και να έρχεται τώρα να ανακαλύψει ότι οι καταναλώσεις είναι μεγαλύτερες. Σε ποιον ανήκει η ευθύνη για την διαχείριση αυτή; Στους καταναλωτές που διαμαρτύρονται;

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.