«Ποιούς ψηφίσατε αναρωτιέστε καμιά φορά;»

Η Σοφία Νικολάου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Σε απευθείας σύνδεση όλα τα ΜΜΕ για την επέλαση της Μήδειας. Και τι όμορφα που είναι.. και μπράβο που έκλεισαν τις εθνικές οδούς…γιατί έτσι δεν θα πληρώσουν πρόστιμο αν έκλειναν επειδή δεν τις καθάρισαν οι ιδιώτες που τις εκμεταλλεύονται. Μπράβο που έκλεισαν τις εθνικές οδούς με λίγο χιόνι. Τι να πούμε ; Τέτοιο χιονιά έχουν να δούνε από όποια χρονιά θυμήθηκε ο καθένας…και ζήτω και μπράβο στην κυβέρνηση των αχρήστων και πάλι μπράβο. Έχουν μπουκώσει χρήμα και δεν νοιάζονται για το ποιος κρυώνει γιατί δεν έχει ρεύμα ώρες τώρα στην Αθήνα, πρώτη φορά στα χρονικά, επειδή είναι κομμένο είτε γιατί δεν έχει λεφτά να το πληρώσει είτε γιατί οι Άριστοι δεν έχουν καμία σχέση με τα προβλήματα που δημιουργούνται και δεν ξέρουν πώς να τα επιλύσουν. Εν τω μεταξύ άλλοι δεν έχουν ούτε μεροκάματο γιατί είναι κλειστοί οι δρόμοι. Κολωνάκι, Σύνταγμα παίζουν οι ανέμελοι ενώ οι αστυνομικοί που προσλαμβάνουν δεν ξέρουν πλέον πού να εκτονώσουν τα άγρια ένστικτά τους. Ποιούς ψηφίσατε αναρωτιέστε καμιά φορά;» έλεγε η κ. Σοφία Νικολάου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.